« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad XII sesji Rady Miejskiej w Ożarowie

2. Stwierdzenie prawomocności obrad

3. Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad

4. Informacja Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym

5. Podjęcie uchwał w sprawie :

a) uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Ożarów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2025 rok

b) przystąpienia Gminy Ożarów do realizacji projektu partnerskiego pn. „Projekt parasolowy – dostawa i montaż magazynów energii na potrzeby istniejących instalacji fotowoltaicznych dla mieszkańców”

c) nabycia nieruchomości gruntowych

d) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Ożarowa

e) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Ożarowa

f) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Ożarowa

g) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Ożarowa

h) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Ożarowa

i) zmian w budżecie

j) zmian WPF

6. Informacja Burmistrza z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2023/2024

7. Informacja Burmistrza o złożonych oświadczeń majątkowych kierowników jednostek oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu burmistrza

8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o złożonych oświadczeniach majątkowych radnych

9. Wolne wnioski i zapytania

10. Zamknięcie obrad XI sesji Rady Miejskiej w Ożarowie

« Powrót do strony głównej